​TID 

Opstart 14.  januar 2020 kl. 9-16, med afslutning i uge 14. Endelige datoer og tidspunkter kommer snart. Programmet tilpasses de tilmeldte virksomheder. Derfor er det særlig vigtigt at tilmelde sig senest 5. december 2019. 

STED

Food Innovation House, Lysholt Allé 3, 7100 Vejle

PRIS 

Kr. 13.400,-  ekskl. moms for små- og mellemstore virksomheder i Region Syddanmark, der er berettiget til at modtage støtte fra Dansk Fødevareakademis

uddannelsesfond (Vækstrettet Kompetenceudvikling). Øvrige virksomheder er velkomne, udfyld formularen nedenfor og du vil blive kontaktet for yderligere information og pris. 

Der opkræves et gebyr på 500 kr. ved tilmelding som ikke kan refunderes. Herudover skal du forvente udgifter til overnatning, transport og forplejning ifm. field research.

TILMELDING

Udfyld formularen nedenfor senest den 5. december 2019.​ ​Når du tilmelder dig, bliver du kontaktet af Chalotte Tryk for et indledende møde og dialog omkring forløbet. Du er først endelig tilmeldt forløbet efter dette møde, og når du har betalt deltagergebyret.​ 

​​

Forløbet gennemføres ved mindst 15 tilmeldte. 

KONTAKTPERSONER

Har du spørgsmål til det faglige indhold på kurset, kan du kontakte Lars Halskov fra Kombination på mobil: 2724 6264 eller mail:lh@kombination.dk.

Har du spørgsmål angående tilmelding til kurset, kan du kontakte Chalotte Tryk fra Dansk Fødevareakademi på mobil: 51832404 eller mail: ct@dkfa.dk

 
 
 
 
Min virksomhed ligger i *



 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

FÅ SUCCES MED DIN VIRKSOMHED - SÅDAN KICK-STARTER DU

​EKSPORT AF FØDEVARER TIL TYSKLAND

Med en samlet fødevareomsætning i Tyskland på over 230 milliarder Euro, er der et kæmpe potentiale. Vores danske fødevarer forbindes med høj kvalitet, og vi opfattes som innovative. Som fødevarevirksomhed er vi ideelle niche leverandører. Derfor er det vigtigt, at vi positionerer vores brands rigtigt og træffer de rigtige kommercielle valg, for at få succes på det tyske marked.​

Forløbet inkluderet individuel sparring undervejs i forløbet samt individuel kundescreening af markedet.

UGE 3 2020 [ 1 KURSUSDAG ]: INDLEDENDE SEMINAR

Deltagertilpasset introduktion til det tyske marked. Indsigter omkring forretningskultur, forbrugertyper, markedspotentiale etc. Introduktion af praktiske kommercielle værktøjer til udvikling af målrettet Goto-Market plan.

UGE 6 2020 [ 2 KURSUSDAGE ]: FIELD RESEARCH

Deltagertilpasset Field Research i Tyskland.​ Fælles rådgiverstyret markedsbesøg med forberedt Field research, der giver deltagerne førstehåndsindsigter om markedsstruktur, forbrugeradfærd, salgskanaler, kundetyper, konkurrenter etc.​

Field research er inkluderet i deltagergebyret, men der skal påregnes yderligere udgifter til overnatning, transport og forplejning. 

​​

UGE 9 2020 [ 1 KURSUSDAG ]: WORKSHOP

Udvikling af deltagernes individuelle Value Proposition (Positionering) på det tyske marked. Arbejde i workshops og individuelt med hjælp fra rådgiver-teamet.

UGE 12 2020 [ 1 KURSUSDAG ]: WORKSHOP

Udvikling af deltagernes individuelle Business Model Canvas (Go-to-Market plan) på det tyske marked. Arbejde i workshops og individuelt med hjælp fra rådgiver-teamet. 

UGE 14 2020 [ 1 KURSUSDAG ]: AFSLUTTENDE SEMINAR

Præsentation af deltagernes individuelle Go-to-Market plan for et deltagertilpasset panel.​

Hent one-pager her.

Kursusforløbet udbydes af Kombination , der råder over et team af rådgivere med stort kendskab til det tyske fødevaremarked og erfaring med forberedelse af en målrettet Go-to-Market plan.

Rådgiverne står for det faglige indhold i forløbet og står gennem hele forløbet til rådighed med individuel sparring og kontakt til potentielle kunder eller distributører i Tyskland.

​RÅDGIVERE OG UNDERVISERE

Werner Koop

Senior marketing & kommunikationsrådgiver med stor erfaring med danske virksomheder, der vil ind på det tyske marked.

Bjarne Brynk

​International Senior coach og træner inden for relationssalg og intern kommunikation med særlig indsigt i det tyske marked.

Flemming Voss

Erfaren Senior Key Account Manager med mange års erfaring med at opbygge salg af danske fødevarer i Tyskland.

Dennis Hvam

Senior Sales & Business developer med flere års erfaring med international salg og markedsføring for store danske fødevarevirksomheder. 

Lars Halskov

Senior Brand Developer med lang erfaring fra reklamebranchen inden for positionering og opbygning af danske fødevarebrands.

Dansk Fødevareakademi
​Sdr. Tingvej 10
​6630  Rødding

Kontaktperson:
Projektleder Chalotte Tryk

Ønsker du at blive kontaktet?

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt